Wednesday, September 28, 2011

Chok Muay Thai prung nee, Fight 2morrow, Match i morn

Language confused
Språkforvirra
språk förvirrad
ภาษาสับสน
γλώσσα συγχέεται
Sprache verwirrt
bingung bahasa
taal verwar
भाषा उलझन

I love Google Translate it can be so wrong, but also so funny.

"Hey, now you're just what they do. Today, there are aliens to fight at Lumpini Boxing Stadium I am sure, of course. The session I had with alien to me to create something new to the field of boxing that I want" -mr.Long, trainer at 13 coins at facebookchat.

yeah, im not realy sure what it means, but yeah, i can agree that the boxers at lumpenee are a little bit like aliens. and yeah, if i ever get the chance, ill be happy to train with an alien. and if he is right, i have been, and is now alienized.

anyways, sometimes i want to write in Norwegian, sometimes in swedish, sometimes in thai?!
so to all my readers that doesent read scandinavien: if im suddenly writing in a funny way, you might use google translate and everything will become clear for you...

yeah! för I morn e d dax för match :)

Ska unna mig en massage hos thaidamerna och ett lugnt pass på SFG i kväll, mycket skugg, och visualisering.

kollar på matcherna jag hade i somras, blir ju så taggat. ser så himla mycket möjligheter jag inte utnyttjar. 100 saker jag måste bli bättre på, men jag ser också saker jag e bra på som jag måste använda mer.

Adam ska gå sin första thaimatch, kommer gå hur bra som helst. för han e såååå duktig.
SFG represent. och med Thomas och Robbin i våra hörnen kan vi känna oss trygga.
tuna in radion på trainerFM och bara ha kul i ringen :)

wish my supporters from Samui was here ;)

LingNoi ready for bananas

No comments:

Post a Comment