Saturday, November 19, 2011

Ohh boyy

Min första förlust. och det var skitkul! inte att förlora förstås, men att möta någon som var riktig duktig och gav mig en rejäl utmaning. Mötte Anna Horvat från Tip Muay thai. All cred till hon. gilla stilen hennes och hennes sätt att fighta på. Var skönt att gå B-match också, alltså inte skönt i skenbenen Aj Aj Aj, men det går ju över. och det är jävligt jobbigt med 5 ronder. men skönt att känna att jag kommer utvecklas och lära mycket av matchen. Är vissa saker jag gjorde som jag är sjukt nöjd med och hundra saker jag ska bli bättre på. Kul att jag som brukar vara dålig förlorare är mer nöjd nu än vad jag var vid förra vinnst. (6-1) står det nu.

Nu är det pizza och "så mycket bättre" som står för tur. En förtjänad vilodag i morron, sen blir det tillbaks till träningen på bästa Söders Fight Gym på måndag. Thomas, Alex, minsten och Robbin
Alex gjorde det han skulle, och det tog ca 15 sekunder. Stort grattis till vinsten!

No comments:

Post a Comment