Sunday, December 18, 2011

Counting Days...

2 dager til jeg er på vei til oslo
4 dager til solen snur og jeg er på vei til Hemsedal
6 dager til julaften med fine familien
12 dager til noe som jeg tror blir veldig göy
13 dager til 2012 whooohoooo, nytt år med masse göyye planer!

har fått en liten setback på treninga som jeg skal fikse med litt massage i kveld. ellers blir det masse trening og masse mat i jula. masse masse mat, carro-goes-fatcamp.
Blir nok mye styrke og endel kondisjon. synd at det ikke er no slosskamp-gym i hemsedal. da hadde jeg nok tatt turen dit.

ellers er det siste man gjör för man reiser egentlig ganske kjedelig... vaske klär når man må gå ut i ösende pösende regnvär for hver vask man skal sette på. pakke, shit jeg må jo pakke ganske mye, rydde og done litt i leiligheten, siste skolearbeidet, umotivert... handle julegaver, er klar med de fleste, men ikke alle!

oii, og nyttårsforsettet mitt må jo nesten väre å oppdatere bloggen litt oftere!

legger til ett alment bra tips å ha med seg når man er på tur: ikke stop på toalettsetet. dette tipset fikk jeg med meg på grensa mellom kambodia og thailand i sommer, og jeg fölger det uten unntak. det oppfordrer jeg dere til også.

No comments:

Post a Comment